Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje prosimy składać na piśmie przesłanym pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną, szczegóły dostępne w zakładce kontakt.

 

Reklamacja powinna zawierać:

  • Dokładny opis reklamacji
  • Numer zamówienia
  • Proponowaną formę rozwiązania zaistniałego problemu

 

Żeby ułatwić Państwu proces składania reklamacji przygotowaliśmy specjalny wzór formularza.

 

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od otrzymania przez nas towaru.

W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni. Jeżeli płatność nastąpiła karta płatniczą, zwrot należności nastąpi na tą samą kartę. Całkowite koszty przesyłki ponosi Kupujący.

 

Pliki do pobrania

Formularz reklamacyjnyFormularz reklamacyjny

Używamy informacji zapisywanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii, a także uzyskujemy dostęp do tych informacji w celach zapewnienia prawidłowego działania strony www, utrzymania sesji po zalogowaniu oraz statystycznych . Korzystanie ze strony bez zmiany standardowych ustawień przeglądarki internetowej oznacza, zgodę na zapisanie plików cookies w pamięci urządzenia końcowego oraz uzyskanie dostępu do informacji zapisanych w tych plikach.
Więcej szczegółów, w tym na temat zmiany ustawień przeglądarki internetowej w naszej Polityce Prywatności i Plików Cookies.
Zamknij