Reklamacje
Spis treści
Reklamacje
Reklamacje prosimy składać na piśmie przesłanym pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną na adres reklamacje@aptekaolmed.pl.
Reklamacja powinna zawierać:
- Dokładny opis reklamacji
- Numer zamówienia
- Proponowaną formę rozwiązania zaistniałego problemu
Żeby ułatwić Państwu proces składania reklamacji przygotowaliśmy specjalny wzór formularza.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od otrzymania przez nas towaru.
W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni. Jeżeli płatność nastąpiła karta płatniczą, zwrot należności nastąpi na tą samą kartę. Całkowite koszty przesyłki ponosi Kupujący.
Pliki do pobrania